Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:721185
 
Оценка:
Опубликованно: 09.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Uzdevums    2
  Anotācija    4
  Ievads    8
1.  DZELZCEĻA LĪNIJAS    10
1.1.  Jūrmalas zonā Rīga - Ķemeri – Tukums    10
1.1.1.  Vēsture    10
1.1.2.  Stacijas    11
1.1.3.  Pasažieru vilcienu ekspluatācija    13
1.1.4.  Krāvu vilcienu ekspluatācija    21
1.2.  Dzelzceļa līnija Rīga- Jelgava    23
1.2.1.  Vēsture    23
1.2.2.  Stacijas    24
1.2.3.  Pasažieru vilcienu ekspluatācija    26
1.2.4.  Krāvu vilcienu ekspluatācija    31
2.  STACIJU UN STARP POSTEŅU INTERVĀLI PAKETĒ    38
3.  JŪRMALAS UN CARGO SADARBĪBA    41
3.1.  Problēmas apraksts    41
3.2.  Problēmas risinājuma piedāvājums    46
3.3.  Ienākumu izmantošana    50
3.4.  Grafika uzbūve    56
  Secinājumi    58
  Izmantota literatūra un avoti    59
  Pielikumi    60
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Var secināt, ka no piedāvājuma par Jūrmalas līniju izmantošanu ienākumus iegūst gan dzelzceļš gan Jūrmalas pilsēta.
Pirmkārt, dzelzceļš ietaupa uz dizeļvielas patēriņa. 8 vilcieniem nobraucot par 40 km mazāk diennakts laikā dzelzceļš ietaupa 800 litrus dīzeļdegvielas diennaktī, kas ir vienāds ar 800 EUR vai 288 000 EUR gadā.
Otrkārt, daba tiek mazāk piesarņota. Ir pieņemts viedoklis, ka caur Jūrmalu nedrīkst laist kravas vilcienus dabas piesarņojuma dēļ. Tomēr nedrīkst aizmirst, ka vilcienam braucot pa jebkuru maršrutu pastāv draudi par piesarņošanu. Gar jebkuriem dzelzceļa līnijam ir meži, pļavas un cilvēku mājas. Savukārt, laižot vilcienus par 40 km garākā maršrutā 8 vilcieni diennakts laikā piesārņo atmosfēru par 4 436,8 m3 kaitīgu vielu vairāk, nekā caurlaidot tos caur Jūrmalu. Šis cipars neizskātas tik liels, kamēr nesaskaitīsim piesarņojumu gada laikā - 1 597 248 m3, piecu gada laikā - 7 986 240 m3.
Treškārt, Jūrmalas pilsēta un iedzīvotāji, kuri dzīvo tūvu dzelzceļa līnijai, var arī iegūt no šī piedāvājuma. Jūrmala neaizliedz autotransporta ieraukšanu pilsēta, kaut vai tas piesarņo dabu un kaitē iedzīvotājus ne mazāk par dzelzceļa transportu. Jūrmala pelna no autotransporta. Tas nozīme, ka tā var pelnīt arī no dzelzceļa. Dienas laikā līnija ir diezgan noslogota ar elektrovilcieniem, kas nozīme, ka lielākais kravu vilcienu skaits kursēs naktī. Naktī vilcienu kustība mazāk traucē turistus.
Attiecīgi uz cilvēkiem, kuru mājas atrodas blakus dzelzceļa līnijai, no iegūtiem ienākumiem var veikt pasākumus kas risinātu trokšņa, vibrāciju, grunta piesarņojumu problēmas. Piemēram, jāizveido trokšņu aizsargsienu, kas var samazināt arī nelaimes gadījumu skaitu dzelzceļā vai konstruēt skaņas izolējošus logus majās dzelzceļa tuvumā. Viens no vislabākiem variantiem ir pilnībā atteikties no dīzeļ-lokomotīviem un ieviest elektro-lokomotīvus. Taču tas aizņems daudzus gadus, un pagaidām ir tikai planos.
Ceturkārt, Jūrmalas līnijas izmantošanas shēma atslogos vilcienu kustību maršrutā Tukums2 – Jelgava. Pa šo maršrutu diennakts laikā vidēji kurse 17 – 18 krāvu vilcieni. Kas ir liels skaits vienceļam.
Rezultātā var secināt, ka piedāvātai shēmai ir daudz plūsu, kas skar netikai dzelzceļu, bet arī dabu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1358387
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация