Secinājumi
1. Centrā nav personāla vadības vadītāja vai speciālista amata;
2. Jauno darbinieku piesaistīšana notiek gan organizācijas iekšienē, gan no ārienes;
3. Amatu apraksti nav izstrādāti pilnīgi;
4. Biroja vadītājai ir jāpilda pienākumi, kuri nav iekļauti amata aprakstā;
5. Centrā nav izstrādāti kompetenču modeļi;
6. Darba tiesiskās attiecības nosaka darba līgums;
7. Jauno darbinieku adaptācijai netiek pievērsta pietiekoši liela uzmanība;
8. Šobrīd novērtēšana netiek veikta, nav izstrādāta novērtēšanas sistēma;
9. Centrā netiek veiktas strādājošo darbinieku apmācības;
10. Personāla vadības process ir veiksmīgs un dod labus rezultātus, ja personāla vadības speciālists ir zinošs un prasmīgs darbinieks, tāds cilvēks ir vajadzīgs.
…