-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Personāla motivēšanas pilnveide telemārketinga uzņēmumā
Дипломная для университета51
Secinājumi un priekšlikumi Darba autore izvirza, no kvalifikācijas darba, sekojošus secinājumus: 1. Regulārs darbs ar darbiniekiem, vadības akceptēts noteikts laiks, kuru ...
Просмотреть -
Mazumtirdzniecības uzņēmumu loma Latvijas tautsaimniecībā un to attīstības veicināšana
Дипломная для университета69
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI 1. Mazumtirdzniecība ir jaunu un lietotu preču tālākpārdošana (pārdošana bez pārveidošanas), ko veic veikalos, kioskos, tirdzniecības vietās, tirgos, ...
Просмотреть -
Company "Datateks"
Дипломная для университета72
6.Conclusion Datateks is company, which is very focused on customer service and providing high quality products and services to their clients. They engage with each client ...
Просмотреть -
Pakalpojuma uzņēmuma klientu piesaistīšanas projekts
Дипломная для университета81
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Pirmajā daļā veicot uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojumu, tirgus un konkurentu analīzi, uzņēmuma finanšu rādītāju un uzņēmuma pakalpojumu un ...
Просмотреть -
Ebay pārdošanas organizācijas analīze
Реферат для университета12
1. Ebay kompānija eBay Inc. mārketinga komplekss jeb 4P ir piemērs tam, kā šāda veida e-komercijas bizness var palielināt ieņēmumus no tiešsaistes pakalpojumiem. Uzņēmuma ...
Просмотреть -
Ētika un mārketings. Tiešās reklāmas
Презентация для средней школы26
Pastkastītē samesta reklāma Tiešais pasts sevī ietver reklāmas materiālu izplatīšanu tieši mērķauditorijas pastkastītēs. Tā mērķis ir informēt mērķauditoriju un mudināt to patērēt ...
Просмотреть -
Klientu apkalpošanas kvalitāte Rīgas tūrisma aģentūrās
Дипломная для университета86
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Visu veidu attiecībās ir svarīga savstarpēja saskarsme. Saskarsmei ar klientu pamatā ir zināšanas, prasmes, pozitīvā attieksme. Ir jāņem vērā, ka ...
Просмотреть -
Prakses atskaite uzņēmumā SIA "WeCan"
Отчёт по практике для университета17
SECINĀJUMI 1. Reklāmas aģentūrai SIA „WeCan” nav liela loma vai ietekme Eiropas Savienības ekonomikā, jo šī aģentūra ir ienākusi Latvijas tirgū salīdzinoši nesen, tā pastāv tikai ...
Просмотреть -
Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process apģērba iegādē internetā
Дипломная для университета51
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Balstoties uz kursa darba mērķi un uzdevumiem, iegūti šādi secinājumi: 1. Pircēja rīcība ir produktu izvēles, pirkšanas un patēriņa process, lai ...
Просмотреть -
Sociālo mediju pielietojums AS "SEB banka" mārketinga komunikācijā
Реферат для университета45
SECINĀJUMI 1. Apskatot SEB bankas mājaslapu ir redzams, ka SEB banka izmanto vairākus sociālos tīklus - Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, Draugiem.lv un LinkedIn. Šīs ...
Просмотреть -
Produktu politika uzņēmumā SIA "Līvas grupa"
Дипломная для университета70
SECINĀJUMI 1. Uzņēmuma sekmīgas darbības pamatā ir tādu preču ražošana, kas nepieciešama klientiem viņu vajadzību apmierināšanai, tādēļ uzņēmumiem veidojot produktu politiku ir ...
Просмотреть -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Дипломная для университета69
Оцененный!Latvijas TV tirgū šobrīd ir 6 televīzijas – LTV1, LTV7, TV3, BPK, TV5-Rīga un LNT. LNT, pirmās privātās televīzijas Latvijā, prasme pastāvīgi sekot norisēm TV tirgū un profesionāli ...
Просмотреть -
Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un process. Mārketinga komunikāciju integritāte, efektivitātes vērtēšana
Конспект для университета3
Ir svarīgi, lai uzņēmums izvēlētos skaidru tirgus pozīciju. Lielākajai daļai cilvēku ir īsa atmiņa, un tādi paši ir arī mūsu prātos palikušie dažādu modes žurnālu un kafijas šķirņu ...
Просмотреть -
Glossary
Конспект для средней школы6
... and limited demand. Telemarketing- telemārketings selling by phone ...
Просмотреть -
Pitch Marketing Solutions to an Energy Company
Реферат для университета20
Augmented Reality Augmented reality (AR) is an emerging trend in marketing and sales strategies. It allows brands to give customers unique experiences with the convenience of ...
Просмотреть -
Pārdošanas veicināšanas pakalpojumi uzņēmumā "Bite Latvija" un Tele2
Дипломная для университета113
SECINĀJUMI 1. Telekomunikācijas nozares specifika diktē savus noteikumus, kas jāievēro un konkurenti jāapsteidz diezgan sīvos apstākļos, kurus apgrūtina fakts, ka ir minimālas ...
Просмотреть -
Apdrošināšanas sabiedrību mārketinga ietekme uz finanšu rādītājiem
Дипломная для университета62
Secinājumi un priekšlikumi Bakalaura darba izstrādes rezultātā autorei ir sekojoši secinājumi: 1. Apdrošināšana ir viens no risku pārvaldības veidiem, kas darbojās pēc fondu ...
Просмотреть -
Sporta pakalpojumu mazbudžeta virzīšanas iespējas Latvijā
Дипломная для университета58
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI Pētījuma gaitā autore izstrādājusi šādus secinājumus: 1. Mazbudžeta mārketinga virzīšanas iespējas Latvijas tirgū pārstāv sociālie tīkli, WOM (word-of- ...
Просмотреть -
Uzņēmuma "IZZI" kabeļtelevīzijas pakalpojuma loģistikas ķēde un tās raksturojums
Реферат для университета16
No loģistikas viedokļa iesaiņojuma svarīga funkcija ir fiziskās sadales atvieglošana, lietojot standartizētu tipveida taru un iesaiņojumu, izvēloties efektīvākas kravu vienības, ...
Просмотреть -
Tiešais mārketings
Презентация для средней школы12
Tiešā mārketinga tendences 2019.gada tendences personalizēti e-pasti, kas uzrunā klientus interesanti stāsti tieši par uzņēmuma zīmoliem Veiksmīgi saskaņotas kampaņas,kas dod ...
Просмотреть -
Uzņēmuma SIA ''Happycard'' mārketinga virzīšanas pilnveidošanas iespējas
Дипломная для университета78
Aktualitāte: Lielākā daļa no PET pudelēm, ko pārstrādā Eiropā tiek izmantota citiem zemākas kvalitātes PET veidiem, piemēram, paplātēm, plēvei, lentēm vai šķiedrām, un jaunās tirgū ...
Просмотреть -
Eiropas Savienības ietekme uz norēķinu karšu biznesu Latvijā
Дипломная для университета63
Оцененный!Bakalaura darbā tiek sniegts ieskats norēķinu karšu starptautisko organizāciju un Eiropas Savienības institūciju izstrādātajos maksājumu karšu standartos un noteikumos. ...
Просмотреть -
Marketing
Конспект для университета7
Customer satisfaction – the extent to which a firm fulfills customers’ needs, desires and expectations. Utility – the power to satisfy human needs. Production and marketing ...
Просмотреть -
Improvement of the Sales Management System Based on the Continuous Optimization of Virtual Business Logistic Chains
Дипломная для университета85
The term of virtual enterprises is not new for the world of sales. By the end of the 90s a lot of companies started to implement new technologies in their strategies in order to ...
Просмотреть -
The Economic, Social and Regulatory Aspects of Advertising
Реферат для университета9
Introduction Advertising is a form of communication that typically attempts to persuade potential customers to purchase or to consume more of a particular brand of product or ...
Просмотреть